Facebookannoncer, SEO og Adwords – den lige vej til flere kunder
Aldrig har der været så mange muligheder for at markedsføre sig, som der er i dag. Med søgemaskiner, sociale medier og hjemmesider kan selv små virksomheder få deres budskaber ud til deres potentielle kunder uden at slagte den store sparegris. Det handler bare om at være målrettet og kreativ – og så skal man selvfølgelig bevare overblikket og være god til at vurdere hvilke platforme, der bedst matcher virksomheden og målgruppen.
Har du allerede prøvet kræfter med online markedsføring uden den store succes, så har du med garanti gjort noget forkert.
Hvis du har brug for hjælp til at finde vej i den online markedsføringsjungle, så kontakt mig og lad os få en snak om, hvordan vi bedst markedsfører netop dit firma.
Jeg kan kan hjælpe dig til:
Topplaceringer på Google
Jeg optimerer din hjemmeside og dine tekster, så du kommer til tops i de organiske søgninger på Google. Her arbejder vi også med søgeordsanalyser, nye landingpages med søgemaskineoptimerede tekster, meta titels, meta descriptions osv.
Effektive annoncekampagner
Jeg opsætter målrettede annoncekampagner på Facebook, Instagram, LinkedIn eller andre sociale medier, hvor din målgruppe befinder sig, og jeg arbejder naturligvis også med retargeting og pixels, så du får maksimalt udbytte af dine annoncekroner.
Bedre Adwords-annoncer
Adwords er en effektiv annonce-form, fordi du henvender dig direkte til kunder, der allerede søger efter det, du vil sælge. Her arbejder vi med søgeordsanalyse og laver effektive, kortfattede annoncetekster, der får kunderne til at vælge dig frem for konkurrenten.
Det får du ud af det:
Flere kunder
Fordi vi anvender lead-annoncering, facebookpixels og andre smarte genveje, kan vi bedre målrette annoncerne til de kunder, der allerede interesserer sig for dit produkt. Det giver kortere vej fra tanke til køb – og større omsætning i din butik.
Ro og overblik
Når først annoncekampagnerne kører er det nemt at skrue op og ned efter behov. Det giver bedre kontrol med dine markedsføringsudgifter, og fordi du kan målrette din indsats mere præcist, får du også flere og bedre kunder.
Større overskud
Når din online markedsføring er optimeret, så du rammer din målgruppe og benytter retargeting, vil du bruge færre annoncekroner pr ny kunde du tiltrækker. Det giver betyder større overskud – både mentalt og på bundlinjen.
Skal jeg ringe til dig?
Indtast dine kontaktoplysninger, så ringer jeg til dig, så snart jeg kan…