Vil du på forsiden?

Hvis du har store ambitioner med din virksomhed, skal du være klar over, at en enkelt pressemeddelse som oftest kun har begrænset effekt. Det skriver jeg mere om her. Til gengæld kan pressemeddelelser være et effektivt redskab til at opnå omtale i lokale og regionale medier – og somme tider er man også så heldig, at historien går hele vejen til både TV og landsdækkende aviser. Det skete blandt andet for JurNordica, der blev interviewet i TV2 Nyhederne efter at have udsendt en pressemeddelelse.

Pressemeddelelser til dig, der kan og vil…


Hvis du vil have omtale i aviser, radio, magasiner, ugeblade, lokal tv osv. Som uddannet journalist med mange års erfaring fra dagbladsbranchen ved jeg, hvad der skal til for at gøre en pressemeddelelse interessant for mine kolleger – og jeg skriver aldrig en pressemeddelelse, jeg ikke selv ville bruge, hvis jeg sad i deres stol.

Derfor er mine pressemeddelelser heller ikke reklametekster, der roser dit nyeste produkt – for den type tekster har så godt som ingen chance for at nå ud i medierne. I stedet hjælper jeg dig med at spotte de gode historier i din virksomhed og laver skarpt vinklede pressemeddelelser der: 

  • etablerer dig som ekspert på området
  • fortæller din målgruppe, hvad du kan
  • styrker dit brand
  • øger interessen for dig og din virksomhed

Hvis du har brug for hjælp til din næste pressemeddelelse, så kontakt mig, så vi sammen kan finde de gode historier i din virksomhed.

Prisen for en pressemeddelelse er kr. 2995,- + moms

 

Sådan foregår det:

w

Samtale

Vi tager en snak om, dig og din virksomhed, og udvælger sammen den eller de historier, der skal fortælles.

Jeg skriver

Jeg forfatter en skarpt vinklet pressemeddelelse og gør den klar til udsending.

Du kontakter medierne

Du kontakter de medier, vi har udvalgt, og sender pressemeddelelsen til dem.

Det får du ud af det:

R

Kontakt til relevante medier

Gode kontakter er meget værd og kan måske bruges igen senere.
R

Omtale

Forhåbentlig resulterer arbejdet i værdifuld omtale i de udvalgte medier.

 

R

Erfaringer

Du lærer en masse om, hvordan man kan benytte medieomtale i sin markedsføring.

Skal jeg ringe til dig?

Indtast dine kontaktoplysninger, så ringer jeg til dig, så snart jeg kan…

13 + 2 =